[TAG BEJELENTKEZÉS]

MAGYAR OPTIKUS
IPARTESTÜLET

Páratlan lehetőség a hazai optikáknak online jelenlétük erősítésére

Létrehozva: 2019-07-19

A MOI és a „Szeretem a szemem” bemutatja: 
Páratlan lehetőség a hazai optikáknak online jelenlétük erősítésére

Miért fontos az online jelenlét egy optikai üzlet számára? Fontos-e egyáltalán?
A témával kapcsolatban mindenkinek több dolog ugrik be egyszerre, de érdemes végiggondolni, melyek azok az online marketingeszközök, amelyek előnnyel járnak és melyekbe felesleges energiát fektetnünk?


marketing  Mára már mindenki számára egyértel­művé vált, hogy az online világban jelen kell lenni. Hogy miért? Mert nélküle el­képzelhetetlen a hatékony üzletmenet, a segítségével számos előnyhöz juthatunk. Szükséges befektetni időt és energiát, de ez többszörösen és folyamatosan megtérül. Az online jelenlét bizalmat ébreszt, lehetőség, hogy a vállalkozá­sunk, üzletünk szolgáltatásairól szóló információkat a lehető legszélesebb érdeklődői körnek költséghatékonyan eljuttassuk, hihetetlen eszközt tartva ezzel a kezünkben.

Ugyanakkor fontos, hogy az üzletünk online jelenlétét ne ad hoc építgessük, legyen tervünk erre vonatkozóan, mellyel sok fejfájástól és kudarctól tudjuk megkímélni magunkat. Ahogy mondják, a tervezés fél siker, ér­demes marketingtervet összeállítanunk, és az sem baj, ha rendelkezünk egy üzleti tervvel, amelyben konkrétan már megfo­galmaztuk üzleti és gazdasági céljainkat, stratégiánkat. Ez egy lehetőség és eszköz, de tudnunk kell élni vele, hogy tényleges eredményeket hozzon.

A Magyar Optikus Ipartestület a szeretemaszemem.hu webol­dal és a szeretemaszemem Facebook-ol­dal elindításával megtette az első lépést ezen a téren, s ezzel tagjai munkáját szeretné segíteni az online jelenlét és marketingmegoldások terén.

A „Szeretem a szemem” kezdeménye­zés mögött a Magyar Optikus Ipartes­tület áll, amely az optikus szakma értékeinek megőrzése mellett azt tűzte ki céljául, hogy megismertesse a nagykö­zönséggel az egészséges látás alapfel­tételeit. Hogy bemutassa, az emberek látása valódi hozzáértést, szakértelmet, nem utolsósorban pedig megbízha­tóságot és garanciát érdemel. Ezzel összhangban az oldalak alapvető célja a nagyközönségnek szóló információnyúj­tás, tájékoztatás a látás, szemegészség, szemüveg, kontaktlencse, napszemüveg, látásellenőrzés és látásvizsgálat téma­körében. A nagyközönséget leginkább érdeklő témákban hasznos információval szolgálni, szakmaisággal és hozzáértés­sel válaszolva a legégetőbb kérdésekre.

Mindezt tesszük úgy, hogy ezzel tagjaink­nak is segítünk, hiszen a kezdeményezés másik fő célja az ismeretátadás mellett a téma iránt érdeklődőket segíteni, összekötni azokkal az optikus, látszerész, optometrista szakemberekkel, akik az adott szakterület jeles képviselői. OPTI­KAKERESŐnkön keresztül az érdeklődők megtalálhatják a hozzájuk legközelebb eső, a Magyar Optikus Ipartestület által jóváhagyott és bátran ajánlott optikát. Bármilyen szolgáltatásról legyen szó, a MOI OPTIKAKERESŐje segít megtalálni az ahhoz legjobban értő kollégát!



Egy igazi win-win kezdeményezés születésének lehettünk szemtanúi, mely kezdeményezésből mind a páciensek, mind az optikai üzletek hosszú távon profitálhatnak. Tehetik ezt az OPTI­KAKERESŐ szolgáltatás segítségével, amelyet beillesztettünk a weboldalba. Az optikatulajdonosok számára olyan online forgalmat generálva, amiért külön tenniük nem kell, ugyanakkor potenciális érdeklődőkhöz, későbbi ügyfelekhez juthatnak. Ha az optikai vállalkozás rendelkezik online jelenléttel – web-, facebook-oldal vagy más egyéb online felület, amelyen keresztül a lehetséges ügyfelekkel kommunikálhatnak –, a „Sze­retem a szemem” kezdeményezés anyaga­it ott bátran használják fel!

A MOI ezzel is segíti munkájukat, hiszen ezen anyagok megosztása, továbbítása és publiká­lása további jelentős látogatottságot eredményez. Ez az online érdeklődés és forgalom az OPTIKAKERESŐn keresztül az ott adatlappal rendelkező üzleteknek az online és offline forgalmát erősíti.

A MOI ezt a szolgáltatását tagjai számára térí­tésmentesen biztosítja. Nem kell mást tenni, mint rendelkezni MOI üzleti tagsággal és a lehető legrészletesebben a saját vállalkozás bemutatkozó adatlap­ját kitölteni.

A MOI nagy súlyt fektet arra, hogy a meghirdetett „A digitális forradalom folytatódik…” program keretén belül a jövőben további hasznos marketingmeg­oldásokat nyújtson tagjai számára, sőt ezen felül egyéni és egyedi tanácsadással is szolgáljon tagjainak.


A lehetőség tehát mindenkinek adva van, érdemes élni vele.



A "Szeretem a szemem" honlap ezen a linken elérhető: https://szeretemaszemem.hu/

A "Szeretem a szemem" Facebook oldalát itt tekintheti meg: https://www.facebook.com/szeretemaszemem/

Tagi adatfrissítéshez a nyomtatványokat megtalálja és letöltheti erről a linkről: https://moi.hu/hirek/tagi-adatfrissites

A „Szeretem a szemem” kezdeménye­zéssel kapcsolatos javaslatokat és építő kritikákat örömmel várjuk a MOI email címére (moi@moi.hu).





Az oldalunk bizonyos funkciókhoz sütiket (Cookie) használ. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ